Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotobutiker i Göteborg med omnejd

Produkter
(logga in för att koppla)

x-country

Aktiv medlem
Hej Fotosidan-vänner!

Jag är på västkusten och tänkte passa på att kolla in lite kameror som jag är spekulant på. Jag är så trött på att alla fotobutiker i princip bara har Canikon-kameror hemma i butik då dessa är totalt ointressanta för mig. Jag hoppas att utbudet här nere är bättre än i lilla Östersund.

Det gäller främst Sony NEX-7 och Fuji X100 men även nya Fuji X-Pro1 och Olympus OM-D E5. Någon som vet fotobutiker i Göteborg med omnejd som kan tänkas ha någon av dessa hemma?

Jag är väldigt tacksam för ditt tips!

Hej Fotosidan-vänner!

Jag är på västkusten och tänkte passa på att kolla in lite kameror som jag är spekulant på. Jag är så trött på att alla fotobutiker i princip bara har Canikon-kameror hemma i butik då dessa är totalt ointressanta för mig. Jag hoppas att utbudet här nere är bättre än i lilla Östersund.

Det gäller främst Sony NEX-7 och Fuji X100 men även nya Fuji X-Pro1 och Olympus OM-D E5. Någon som vet fotobutiker i Göteborg med omnejd som kan tänkas ha någon av dessa hemma?

Jag är väldigt tacksam för ditt tips!

http://www.scandinavianphoto.se/butik/molndal

Här kommer några tips:

Expert, Götaplatsen

Japan Photo, Drottningtorget

Media Markt, Högsbo

Scandinavian Foto, Mölndal

Det finns fler men dessa brukar ha ett stort sortiment av kameror hemma.

1000-tack!

Fantastiskt! Snabba svar och många tips. Jag ser att det blir minst en heldag för att kolla in alla. Tack så mycket.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar