Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotobutik i Kalmar (med omnejd)

Produkter
(logga in för att koppla)

Sebastian Palm

Aktiv medlem
Hejsan!

Jag söker efter (som rubriken säger) efter en bra kamerabutik i Kalmar eller i närheten av Kalmar! Jag har precis flyttat dit och saknar nu att kunna gå till t.ex Scandinavian Photo för att kunna "klämma" innan köp! Vet någon ifall det finns någon lite mer välsorterad butik? (är bl.a på jakt efter diverse gråfilter/filterhållare men känner att jag hellre känner på produkten innan jag köper. Vilket man inte kan göra när man köper online!

Allt gott / Sebastian!

Hej o välkommen till byn ;)

Skulle gissa att Media Markt är den butik som har störst sortiment här i stan där man kan klämma på o leka med prylarna.

// Tord

Edit: Nattjobb o trött får bli ursäkten för jag läste ditt inlägg lite slarvigt kanske. Ja Photax butik är riktigt bra den med. Mycket trevlig personal och ett stort sortiment, dock en lagerbutik, men de plockar säkert fram sakerna så du får kika på det innan köp!

Tvivlar på att Media Markt har filterhållare och gråfilter. Photax har däremot stort sortiment filterhållare och filter att välja mellan, dessutom brukat de ha det mesta på lager.

Tack både Tord och Nils för snabba och bra svar! Nu är saken den att jag faktiskt bor i Nybro men antog att det skulle vara större chans till att hitta någonting i Kalmar (vilket nu var fel) så jag får helt enkelt göra så att jag traskar dit imorgon och kikar!

Tack igen!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar