Annons

foto- o turväska

Produkter
(logga in för att koppla)

Goro

Aktiv medlem
hej
Är på jakt efter en rymlig ryggsäck med plats för både rejält med kamerautr (två hus med bg, minst 4 gluggar upp till ljusstark telezoom) samt ett väl tilltaget fack för annat. Bärbar dator är inget som ska med.
Vill heller inte att det ska se ut som en kameraväska. Gärna konstig design med än konstigare färger.
Har kollat runt en del o den jag fattat tycke för är burtons pro zoom på 30l. O då den färgglada modellen i 80-talsstil.
Kommer ni på ngt så sig gärna till, alla tips välkomna!
Vet, konstig smak...
 
Det var sannerligen extrema krav du ställer!
Med den nämnda fotoutrustningen så måste du välja någon av de större ryggsäckarna och då kan du glömma udda design.
För att du ska få med annnat förutom fotoutrustningen så är det bara att välja än större ryggsäck.
Titta på LowePro PhotoTrekker AW eller större.
 
skrev mest tur för att det är en turväska jag vill ha, men sant, ska ju ha utr i den med. Lite av poängen :)

Extrem är väl att ta i, dålig smak snarare. Har länge försökt hitta ngt, utan resultat. Ville mest höra om ngn sprungit på nåt sånt här av ngn anledning. Tack för era svar
 
hej
Är på jakt efter en rymlig ryggsäck med plats för både rejält med kamerautr (två hus med bg, minst 4 gluggar upp till ljusstark telezoom) samt ett väl tilltaget fack för annat. Bärbar dator är inget som ska med.
Vill heller inte att det ska se ut som en kameraväska. Gärna konstig design med än konstigare färger.
Har kollat runt en del o den jag fattat tycke för är burtons pro zoom på 30l. O då den färgglada modellen i 80-talsstil.
Kommer ni på ngt så sig gärna till, alla tips välkomna!
Vet, konstig smak...

Kolla in LowePro:s större ryggor.
Jag får plats med 3 hus ( 2 digtala 1 analog ) med glugg på + 3 andra gluggar + deverse prylar sim filter, batterier,minneskort, batterigrepp och ett mindre stativ. Ändå finnes plats och fack för en termos, några mackor lite annat.
Är lite förundrad hur mycket de kan svälja.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.