ANNONS
Annons

Fotbollsresa Barcelona - Real Madrid

Produkter
(logga in för att koppla)

geronimo13

Aktiv medlem
Tjenare!

Jag har tänkt åka och se Barcelona - Real Madrid den 7e december i Barcelona. Jag fick en tanke att man kunde åka dit i form av pressfotograf och tjäna 3000!! tusen på biljetten som den faktiskt kostar. Det känns lite dumt och åka själv så jag söker någon som skulle tänka sig hänga med och även fota matchen. Ordna "uppdrag" så vi får tillgång till pressleg ska inte vara några problem. Vet dock inte hur det funkar där nere, håller jag på att kolla upp. Det vi får stå för själva är Flygresa ner + hotell och mat. Slutpriset lär hamna runt 4000:- Ca 2000:- för flyg ifrån sthlm utresa lördage 6e december och hemresa måndag 8e december.

Hör av er om intresse finns.

Skulle jag åka och se den matchen skulle jag knappast betala 4000:- för att stå vid hörnflaggan/kortsidan med hundratals armbågande fotografer och flaskor i huvudet varje gång Figo slår en hörna, det är väl numer Beckham som tar dom iofs.
Man ser nog inte så mycket av spelet i det perspektivet heller.

Ok, det är ju din åsikt. Vet inte hur mkt du vet om fotboll och hurvida du vet någonting om världens hetaste derby. Flaskor i huvudet försikommer ej dock grishuvuden ;) Gäller att ta paraply med sig. Verkar heller inte som du fotograferat en fotbollsmatch, innerplan är de bästa platserna får man sedan fotografera samtidigt så är det guld.

Jag har väl aktivt spelat fotboll ungefär lika länge som du levt och anser mig kunna en hel del om fotboll, speciellt spansk då jag är halvspanjor.
Så jag ställer frågan tillbaka;)

Så du menar att man ser bäst från kortsidan i höjd med spelarna?

Är det därför biljetterna är billigast just där?
Det vet väl varenda kotte att mitten långsida en bit upp är bästa platserna, översikt på hela plan, avståndsbedömningen blir perfekt och då kan man ju också njuta av taktik och positioneringar mm mm mm.

jo fast biljetterna till denna match på kortsidan kostar runt 4000 vilket är aningen mkt , sen vore ju inte det helt fel med egna ronaldo och beckham bilder ;)

Visst vore det helskoj att plåta en sån match men jag tror inte man får ut så mycket av själva matchen om man ska plåta samtidigt:)
Fast jag föredrar nog hellre bilder på Ronaldinho och Kluivert;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar