Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fortsatt prenumeration på PS & LR CC?

Produkter
(logga in för att koppla)

M7_21

Aktiv medlem
Jag vill fortsätta min prenumeration på PS & LR CC, den går ut 3 februari 2017, behöver jag kontakta Adobe eller går det med automatik? Kollade på deras hemsida, men svårt att hitta rätt svar där.

Kommer en avgiftshöjning i mars enl mail från Adobe. Enl detta ska höjningen innebära 120:-/mån istf 106:-.
Jag har aldrig behövt göra någonting för att förlänga. Har skett automatiskt om man själv inte vill avsluta och anmäler det.
Reservation för att det finns andra avtalsformer än min.

Klart besked.

"Jag har ett befintligt medlemskap. Ökar min månadskostnad?
Om du har en månadsbaserad plan kommer du att se priserna öka på din nästa faktura. Om du har ett årsplan kommer det nya priset att införas i slutet av din årsperiod."

Tydligen klarar jag mig ett år till 106:-/mån då.

Nja, beror på när du ingick avtalet. Själv ingick jag mitt den 8 maj för 2014. För min del innebär det att jag betalar 120:-/mån fr o m det datumet 2017.
Men har du nyligen slutit avtalet torde det vara som du antar.

Nja, beror på när du ingick avtalet. Själv ingick jag mitt den 8 maj för 2014. För min del innebär det att jag betalar 120:-/mån fr o m det datumet 2017.
Men har du nyligen slutit avtalet torde det vara som du antar.

Tack, det ska bli intressant hur de kommer tolka mitt avtal.
Tecknade det ffg 3 .2.2016.

Tack, det ska bli intressant hur de kommer tolka mitt avtal.
Tecknade det ffg 3 .2.2016.

Taj, det är ju nästan komiskt. Kanske blir en del huvudbry för Adobe. Några timmar kvar till 3 feb:) Det bästa hade nog varit 30/1 2016 istället. Men du får väl hålla tummarna.

Taj, det är ju nästan komiskt. Kanske blir en del huvudbry för Adobe. Några timmar kvar till 3 feb:) Det bästa hade nog varit 30/1 2016 istället. Men du får väl hålla tummarna.

Ja, hoppas det tolkas till min fördel, men å andra sidan, det är ju inga jättestora höjningar iofs.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar