Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fortsatt prenumeration på PS & LR CC?
- Trådstartare M7_21
- Start datum
Photocon
Aktiv medlem
Kommer en avgiftshöjning i mars enl mail från Adobe. Enl detta ska höjningen innebära 120:-/mån istf 106:-.
Jag har aldrig behövt göra någonting för att förlänga. Har skett automatiskt om man själv inte vill avsluta och anmäler det.
Reservation för att det finns andra avtalsformer än min.
Jag har aldrig behövt göra någonting för att förlänga. Har skett automatiskt om man själv inte vill avsluta och anmäler det.
Reservation för att det finns andra avtalsformer än min.
Photocon
Aktiv medlem
Tack för ditt svar!
Här en länk med info:
https://helpx.adobe.com/se/x-produc...ce-increase.html?trackingid=Y2KRGZRF&mv=email
M7_21
Aktiv medlem
Klart besked.
"Jag har ett befintligt medlemskap. Ökar min månadskostnad?
Om du har en månadsbaserad plan kommer du att se priserna öka på din nästa faktura. Om du har ett årsplan kommer det nya priset att införas i slutet av din årsperiod."
Tydligen klarar jag mig ett år till 106:-/mån då.
Photocon
Aktiv medlem
Klart besked.
"Jag har ett befintligt medlemskap. Ökar min månadskostnad?
Om du har en månadsbaserad plan kommer du att se priserna öka på din nästa faktura. Om du har ett årsplan kommer det nya priset att införas i slutet av din årsperiod."
Tydligen klarar jag mig ett år till 106:-/mån då.
Nja, beror på när du ingick avtalet. Själv ingick jag mitt den 8 maj för 2014. För min del innebär det att jag betalar 120:-/mån fr o m det datumet 2017.
Men har du nyligen slutit avtalet torde det vara som du antar.
M7_21
Aktiv medlem
Nja, beror på när du ingick avtalet. Själv ingick jag mitt den 8 maj för 2014. För min del innebär det att jag betalar 120:-/mån fr o m det datumet 2017.
Men har du nyligen slutit avtalet torde det vara som du antar.
Tack, det ska bli intressant hur de kommer tolka mitt avtal.
Tecknade det ffg 3 .2.2016.
Photocon
Aktiv medlem
Tack, det ska bli intressant hur de kommer tolka mitt avtal.
Tecknade det ffg 3 .2.2016.
Taj, det är ju nästan komiskt. Kanske blir en del huvudbry för Adobe. Några timmar kvar till 3 feb Det bästa hade nog varit 30/1 2016 istället. Men du får väl hålla tummarna.
M7_21
Aktiv medlem
Taj, det är ju nästan komiskt. Kanske blir en del huvudbry för Adobe. Några timmar kvar till 3 feb Det bästa hade nog varit 30/1 2016 istället. Men du får väl hålla tummarna.
Ja, hoppas det tolkas till min fördel, men å andra sidan, det är ju inga jättestora höjningar iofs.