Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fjärrkontroll
- Trådstartare cronix
- Start datum
Vill veta
Medlem
använt självutlösarinställning?
Hej!
Har också haft grubblerier om det - har samma 650! - och det kändes som att det liksom inte funkade, men nu har jag fått klart att man behöver använda inställningen till självutlösare!
Har du prövat den? Funkade din gamla oavsett vad man hade för inställning kanske?
Hej!
Har också haft grubblerier om det - har samma 650! - och det kändes som att det liksom inte funkade, men nu har jag fått klart att man behöver använda inställningen till självutlösare!
Har du prövat den? Funkade din gamla oavsett vad man hade för inställning kanske?
cronix
Ny medlem
Hej!
Jag tog med mig kameran och fjärrkontrollen till Rajala foto och den fungerade där och sedan även hemma, Konstigt, men bra.