Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fjärrkontroll

Produkter
(logga in för att koppla)

cronix

Ny medlem
Jag har en fjärrkontroll, hähnel, som jag använt till en Canon 400D. Nu har jag bytt till en 650D och testade med samma fjärrkontroll, men fick det inte att fungera. Måste jag investera i en ny eller har jag gjort något fel?

använt självutlösarinställning?

Hej!

Har också haft grubblerier om det - har samma 650! - och det kändes som att det liksom inte funkade, men nu har jag fått klart att man behöver använda inställningen till självutlösare!
Har du prövat den? Funkade din gamla oavsett vad man hade för inställning kanske?

Hej!

Har också haft grubblerier om det - har samma 650! - och det kändes som att det liksom inte funkade, men nu har jag fått klart att man behöver använda inställningen till självutlösare!
Har du prövat den? Funkade din gamla oavsett vad man hade för inställning kanske?

Jag tog med mig kameran och fjärrkontrollen till Rajala foto och den fungerade där och sedan även hemma, Konstigt, men bra.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar