Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fixa till!

Produkter
(logga in för att koppla)

Amandarinus

Medlem
Vill någon göra nåt fint av det här kortet av mig & min kompis? =) maila om ni vill ha en större bild. Kan tyvärr inte få den större!

Bilagor

• amandamyy.jpg
    amandamyy.jpg
    52.4 KB · Visningar: 610
Jag har en annan i färg som ser trevligare ut! Men FS servern är skumm filen är på 59,8 KB men den godkänner inte detta!

Jag återkommer pallar inte klydda mer!

photonicdelousions skrev:
Men FS servern är skumm filen är på 59,8 KB men den godkänner inte detta!

Skillnaden mellan 1000 och 1024 igen... Gränsen är inte 60kB utan 60000B, vilket motsvarar 58.6 kB. Oftast har man tur när man sparar, ex. när man sparar i PS "Save for web" eftersom varje procentenhets skillnad i kvalitet ger rätt stor skillnad i filstorlek, men ibland har man otur om man ställer in den på 60 kB...

P_S skrev:
Skillnaden mellan 1000 och 1024 igen... Gränsen är inte 60kB utan 60000B, vilket motsvarar 58.6 kB. Oftast har man tur när man sparar, ex. när man sparar i PS "Save for web" eftersom varje procentenhets skillnad i kvalitet ger rätt stor skillnad i filstorlek, men ibland har man otur om man ställer in den på 60 kB...

Aha tackar för den utredningen :) Då vet man det med!

Det går att lära gammla hundar sitta ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar