Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

förvaring av svartvitt

Produkter
(logga in för att koppla)

thors

Aktiv medlem
jag har framkallat en del bilder i skolan nu före lovet men nu är problemet att jag vet inte hur jag ska förvara bilderna här hemma,de ligger bara på mitt skrivbord och blir antagligen förr eller senare kantstötta och fula.
har någon bra tips på hur man kan förvara dem?jag vill inte köpa ett vanligt fotoalbum för 10*15-bilder (dessutom är de lite större än så så det funkar inte),det känns lite trist.
jag vill inte heller klistra in dem i nån pärm,helst vill jag kunna ta ut/loss bilderna om det skulle behövas.
tips?hur förvarar ni era bilder?finns det nån sorts plastfickor eller liknande man kan använda?
har nån en smart idé så tell me :)

Jag har mina bilder i en plåtbox. Men vissa bilder sitter även i ett fotoalbum. Jag har köpt någon slags av "plastöron" som gör det möjligt att på ett enkelt sätt kunna ta loss bilderna om man nu skulle vilja det. Kostar kanske 50 spänn på clas ohlson. Fungerar helt ok tycker jag.

jag hittade ett album med självhäftande sidor,som man lägger plast över (som det brukar vara i lite äldre album),kan det vara nåt att ha?åtminstone kan man plocka ut bilderna som man vill.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar