Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

För de som är intresserad

Produkter
(logga in för att koppla)
Kul och intressant att läsa! :)

(Kul att notera att vi har exakt samma tankar om representativ- vs direktdemokrati!)

Tack för ett inspirerande och läsvärt tips! Själv har jag inte vågat mig på att bygga något så gigantiskt som en storformatskamera, men tankarna finns på att både bygga om ett enkelt objektiv och se hur det blir och så kanske det blir ett pinnhålsobjektiv och -kamera så småningom. :eek:)

Direktdemokrati vore allt nå't det, och tänk så många pensioner, traktamenten, resor och löner staten skulle spara in på! ;o)

[Det är inte ens 350 som bestämmer i vår sk demokrati! Det är en handfull personer i regeringen som bestämmer och som ofta avviker från det som sagts i valrörelserna.

QUOTE=Walle;1404277]Kul och intressant att läsa! :)

(Kul att notera att vi har exakt samma tankar om representativ- vs direktdemokrati!)[/QUOTE]

Tack för ett inspirerande och läsvärt tips! Själv har jag inte vågat mig på att bygga något så gigantiskt som en storformatskamera,

# Det är bara att sätta igång designa en och börja bygga! Se till bara att du har en bra ställe att bygga och avsluta det.

Direktdemokrati vore allt nå't det, och tänk så många pensioner, traktamenten, resor och löner staten skulle spara in på! ;o)

# Och vi skulle ta kontroll över våra liv.

[Det är inte ens 350 som bestämmer i vår sk demokrati! Det är en handfull personer i regeringen som bestämmer och som ofta avviker från det som sagts i valrörelserna.

Och de rånar oss på våra röster när koalition bildas mellan olika partier samt vi kan inte ens rösta på vårt eget stadsminister heller.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar