Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Färglaser
- Trådstartare academic
- Start datum
Boff
Medlem
Jag köpte en begagnad Xerox Tectronics 860 för 7.000:- (exkl moms) Fantastiska utskrifter framförallt i utskriftsläge "Photo" 1200 dpi. Eftersom det är en vaxstråleskrivare smälter färgerna ihop på ett fint sätt utan synligt raster.
Jag har en Epson Stylus Photo 870 att jämföra med och jag bedömer att skillnaden är hårfin.
Jag har en Epson Stylus Photo 870 att jämföra med och jag bedömer att skillnaden är hårfin.
Johan A
Aktiv medlem
Har du företag och kan tänka dig lätt begagnade prylar kan jag rekommendera ett besök på www.recycler.se som sysslar med återtag och försäljning av leasingutrustning från kursade företag (säljer ej till privatpersoner).
Kan du sträcka på marginalerna något så kan du just nu exempelvis köpa en Toshiba FC25P (nätverksfärglaser, A3+, 25 sid/min i färg, 600 dpi, inbyggd RIP) som 2001 kostade drygt 300.000 kronor.
Prata med Martin och hälsa från mig.
Kan du sträcka på marginalerna något så kan du just nu exempelvis köpa en Toshiba FC25P (nätverksfärglaser, A3+, 25 sid/min i färg, 600 dpi, inbyggd RIP) som 2001 kostade drygt 300.000 kronor.
Prata med Martin och hälsa från mig.