Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Exporterings problem after effects

Produkter
(logga in för att koppla)

187pod1

Ny medlem
Jag har ett väldigt stort problem som jag aldrig haft tidigare. Har en dead line på söndag (den 5) så är väldigt desperat.

Det är så att jag ska klippa en liten budget musikvideo och är helt i behov av utjämning av artistens hud. Jag använder då after effects och ett blurr lager som jag trackar för hand. Allt fungerar fint och när jag är färdig och tittat att allt ser bra ut så exporterar jag sekvensen. Problemet är att effekten inte är med när jag sedan tittar på den som färdig fil. Jag har testat en jävla massa format så tror inte att det är det... Snälla hjälp mig någon!

//Pontus
 
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig men har du provat att ställa frågan på voodoos forum? Där finns det många som är jätteduktiga på ae.
 
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig men har du provat att ställa frågan på voodoos forum? Där finns det många som är jätteduktiga på ae.

Ja det gjorde jag, och jag fick hjälp! jag hade i kryssat "guide layer" om någon där ute får samma problem någon gång.. tack för tippset ändå :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.