Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Exportera video i lightroom
- Trådstartare P.Lidholm
- Start datum
Tonyeagle
Aktiv medlem
Anpassa
Anpassa bilderna så de är i rätt format innan du lägger in dem. Detta brukar funka. DVS beskär, storlekssätt och skärp bilderna i 1920x1080 pixlars storlek. Jag har provat fast med Sony Vegas att blanda stillbilder och film . Bilderna blir asskarpa och fina även då jag provlagt på Youtube med allt vad det innebär (Ökad komprimering t.ex). Fast kanske är det så att Lightroom inte fixar detta? Tror nog mer på att det fel inställningar som orsakar problemet?!
När jag exporterar till video (bildspel)i lightroom så blir filmen suddig även om jag väljer 1080p . är det jag som har fel inställning eller är lightroom fullständigt kass på det här
Anpassa bilderna så de är i rätt format innan du lägger in dem. Detta brukar funka. DVS beskär, storlekssätt och skärp bilderna i 1920x1080 pixlars storlek. Jag har provat fast med Sony Vegas att blanda stillbilder och film . Bilderna blir asskarpa och fina även då jag provlagt på Youtube med allt vad det innebär (Ökad komprimering t.ex). Fast kanske är det så att Lightroom inte fixar detta? Tror nog mer på att det fel inställningar som orsakar problemet?!
j2^
Aktiv medlem
När jag exporterar till video (bildspel)i lightroom så blir filmen suddig även om jag väljer 1080p . är det jag som har fel inställning eller är lightroom fullständigt kass på det här
Vad använder du för template? Om du använder flash-mallarna så är det där relativt oundvikligt.
P.Lidholm
Aktiv medlem
Vad använder du för template? Om du använder flash-mallarna så är det där relativt oundvikligt.
Vet ej vad template är och ännu mindre hur jag ändrar det Jag trycker på exportera video ställer in 1080p och vad jag kan se går det inte att ändra något annat
P.Lidholm
Aktiv medlem
Har provat med att minska ner bilderna till 1080 och det blir bättre men inte helt braAnpassa bilderna så de är i rätt format innan du lägger in dem. Detta brukar funka. DVS beskär, storlekssätt och skärp bilderna i 1920x1080 pixlars storlek. Jag har provat fast med Sony Vegas att blanda stillbilder och film . Bilderna blir asskarpa och fina även då jag provlagt på Youtube med allt vad det innebär (Ökad komprimering t.ex). Fast kanske är det så att Lightroom inte fixar detta? Tror nog mer på att det fel inställningar som orsakar problemet?!