Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
ehm... tag bort spegelbrösten!
- Trådstartare ImCHEETAH
- Start datum
ImCHEETAH
Aktiv medlem
Hawaiii skrev:
Jag använde mest "blur" eller "smear" eller vad det heter, (pekfingret i PS), även lite klonstämpel.
ok för din vart jäkligt fin där förutom att ©-texten blev vågig också!! =)
ska försöka själv då..
Hawaiii
Aktiv medlem
Med pekfingerverktyget kan man ju dra ut olika delar av bilden. Jag valde att först dra ihop bröstspeglingen från både vänster och höger tills det bara var en liten reflektion kvar i mitten. Då tog jag klonstämpeln och klonade lite av det mörkare vattnet, och suddade ihop det hela så det inte blir några skarpa kanter. Själv tycker jag att jag gjorde vattnet lite för mörkt på den första, skulle gärna få till några fler reflexer av träden runtomkring.
Det kanske blir ytterligare ett försök.....
ImCHEETAH
Aktiv medlem
Hawaiii skrev:
Med pekfingerverktyget kan man ju dra ut olika delar av bilden. Jag valde att först dra ihop bröstspeglingen från både vänster och höger tills det bara var en liten reflektion kvar i mitten. Då tog jag klonstämpeln och klonade lite av det mörkare vattnet, och suddade ihop det hela så det inte blir några skarpa kanter. Själv tycker jag att jag gjorde vattnet lite för mörkt på den första, skulle gärna få till några fler reflexer av träden runtomkring.
du låter ju som ett proffs - ingen bakgrund inom plastikkirurgin?
jo du har rätt i att lite fler speglingar från träden skulle va fint men man kan ju få allt här i världen? =)
ImCHEETAH
Aktiv medlem
Hawaiii skrev:
Det här får bli den sista.
nä du den var ju perfekt!!! Snyggt jobbat... tack så mkt!! =)
MVH /Peder