Annons

E-böcker

Produkter
(logga in för att koppla)

toidoi

Medlem
Visste inte var jag skulle posta detta så de fick bli här. Jag vill ha tips på pdf:er/e-böcker med guider för fotografering. jag har precis köpt en nikon d80 men är helt novis så jag fattar typ ingenting av den. ska resa iväg snart och tänkte att e-böcker vore en bra grej att skriva ut och läsa på tåget. alla tips är välkomnna :)

Böcker/Info för nybörjare

Hej XY! (Anonym värre...?)

Jag har tyvärr inget bra tips på e-böcker om digitalt foto, men jag kan tipsa om en billig grundläggande bok, som jag själv använt vid nybörjarkurser i digital fotografering för mina kollegor:

http://www.internetbokhandeln.se/bok.html?isbn=9163608367

Den är i fickformat, vilket borde passa, om du skall ut på resa!

(Den är dock *gammal* med nutidens mått, d.v.s. från 2004!)

Alternativt kan du leta (och skriva ut) på fotosidan. Det finns mycket klokt skrivet här av de kunniga medlemmarna på sidan!

Mvh,

/prylnissen

toidoi skrev:
Visste inte var jag skulle posta detta så de fick bli här. Jag vill ha tips på pdf:er/e-böcker med guider för fotografering. jag har precis köpt en nikon d80 men är helt novis så jag fattar typ ingenting av den. ska resa iväg snart och tänkte att e-böcker vore en bra grej att skriva ut och läsa på tåget. alla tips är välkomnna :)

Fick du ingen bruksanvisning till kameran ?

Sitter och grunnar på hur ditt namn uttalas och om det var du som var med i MAD ??

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar