Annons

Destination Foto - GBG

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej alla,är anvundsjuka på er som kommer i väg till helgen, jag är tvungen att jobba. Blir något fotande till påsk tro? Vi kanske kan planera in något. Fredrik
 
Det öppnar kl 10:00 kan väl träffas där då, själv har jag en plats i bilen om någon mer ska med.. För liten bil haha.

Fredrik jag tänkte Universeum nästa helg en sista gång sedan får man väl hoppas att våren kommer igång och det blommar upp lite :)
 
Det öppnar kl 10:00 kan väl träffas där då, själv har jag en plats i bilen om någon mer ska med.. För liten bil haha.

Fredrik jag tänkte Universeum nästa helg en sista gång sedan får man väl hoppas att våren kommer igång och det blommar upp lite :)

Kl 10.00 låter ju tidigt och bra! Blir hemläxa till alla att hålla sig i skinnet på fredagkvällen då..;)

Jag kan hämta folk på centralen om det är ok, vad säger ni medpassagerare? Andra förslag?

Förutsätter att vi har en väderklausul på detta evenemang? Dagens väderlek fick en inte på fotohumör direkt.

/Hanning
 
Det där lät väldans intressant att hänga med på :)

Måste bara kolla hur planeringen står till inför helgen men inte helt omöjligt att man kanske hakar på ;)
 
Väderklausul låter lämpligt, just nu ser inte prognosen speciellt lovande ut; mulet, 8-12°C och lätt regn.

Enligt Google tar det 1h 20min att köra upp så vi får väl träffas ~08.45 vid Centralen isåfall.
 
Jag tyckte mig ana en viss aversion mot "fikafjantarna" sist vi sågs vid Röda sten så för att råda bot på detta har vi bestämt oss för en något manligare dryck imorgon kväll, nämligen öl!

The Rover kl 17 är det som gäller. Mängder av maltdrycker finns att tillgå, pojkarna bakom baren brukar kunna tillfredsställa de märkligaste av smaklökar när det gäller öl.
 
Låter lockande men likt föregående talare så har jag förhinder...tar gärna (!) en raincheck dock!
 
Jag röstar på att skjuta på det ett par veckor. Även om det inte skall ösregna blir ljuset trist och svagt.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.