Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Denna bilden är nog den bästa jag sett...

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, det är tur att vi alla har olika preferenser. Hade jag tagit den skulle den sannolikt aldrig komma ut på papper och frågan är om filen skulle få tillåtelse att komma med i arkivet. Vad är det som tilltalar dig hos den, Oscar?

Msåte faktiskt hålla med trådskaparen lite... det är en jäkligt fin bild... men den bästa jag sett... njaaaaa...

Mja, det är en rätt fin bild, men mycket långt från den bästa jag har sett. Du får nog surfa lite mer så ska du nog hitta ännu bättre bilder.

Kanske ska tilläga att jag inte har surfat jättemycket efter fina bilder, men det som tilltalar mej är att man känner sej som en fågel, det gör att jag tycker bilden blir väldigt levande.

Kanske inte den bästa jag har sett, men det ger banne mig ett djupintryck som man sällan ser. Hoppas bara att den inte är manipulerad. :-(

jimh skrev:
Ja, det är tur att vi alla har olika preferenser. Hade jag tagit den skulle den sannolikt aldrig komma ut på papper och frågan är om filen skulle få tillåtelse att komma med i arkivet. Vad är det som tilltalar dig hos den, Oscar?

Vad är det som gör att den inte tilltalar dig?

Runo skrev:
Vad är det som gör att den inte tilltalar dig?
Den säger mig inget och berör mig inte - alls. En båt och en bunt måsar utkastade planlöst över en yta är vad jag ser. Åtminstone i det lilla formatet.

jimh skrev:
Den säger mig inget och berör mig inte - alls. En båt och en bunt måsar utkastade planlöst över en yta är vad jag ser. Åtminstone i det lilla formatet.

Hehe.. Du får vara försiktig när du skriver så. Jag skrev något liknade som bildkritik här på fotosidan och det tog hus i helvete.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar