Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dags för en Öl i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Om du har tid och lust kan vi väl ses ett par stycken över en öl och nån matbit på Bagpipers Inn (Rörstandsgatan) i Stockholm i morgon fredag kväll den 29 november kl 19.00.

Om 5 st (inkl. mig) säger "JA" här kan vi köra :)

Jag kommer! Kommer du?

Förresten... finns "Bagpipers Inn" kvar? Har för mig att det var kraftiga ombyggnads arbeten när jag åkte Rörstrandsgatan senast.

Uppslutningen verkar lite halvdan... får man ta en öl själ en freda kväll eller? (var visserligen löning i veckan, så helt själv lär man inte bli)

Än så länge ingen större uppslutning, men jag ger inte upp. Om vi är 5 st. inkl mig kl 17.00 i eftermiddag så åker jag in.

Om Bagpiper´s bygger om så ses vi där i alla fall. Finns ju ett par olika ställen på rad där :)

Senast ändrad:
Om "Bagpipers Inn" bygger om så gäller nog det de närmsta ställena också, samma ägare. Men området är ju inte helt krog löst i övrig, så vi kan mötas där, om vi blir några.

VAR?

Alltid när folk ska någonstans säger det bara gatam som om alla varit budkillar nån gång eller har en navigator på bilen. (har väl uselt lokalsinne, stockholm är ju så litet)

Rörstandsgatan - ligger det vid Karlbergs station?

Sitter å funtar på om jag ska haka på, kan ju va skoj att sänka medelåldern en aning :) (är 22, kommer jag in)?

Ska också fota en tävling runt 22:00 snåret men jag hinner kanske slänga i mig nån bärs.

/Robban

Alternativ

Vore det inte bättre att ta pilsnern i samband med Svefo-utställningen på lördag, inte för att jag lär dyka upp, bara ett tips.

För info om Svefo, se nyheter på första sidan...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar