Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Dags för en Öl i Stockholm?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Finns Bald Eagle kvar så är ju det en höjdare. Jag skall tyvärr öla på söder med annat sällskap, men nästa gång kanske.arleklint skrev:
Finns ju ett par olika ställer på rad där
Sniket
Aktiv medlem
VAR?
Alltid när folk ska någonstans säger det bara gatam som om alla varit budkillar nån gång eller har en navigator på bilen. (har väl uselt lokalsinne, stockholm är ju så litet)
Rörstandsgatan - ligger det vid Karlbergs station?
Sitter å funtar på om jag ska haka på, kan ju va skoj att sänka medelåldern en aning (är 22, kommer jag in)?
Ska också fota en tävling runt 22:00 snåret men jag hinner kanske slänga i mig nån bärs.
/Robban
Alltid när folk ska någonstans säger det bara gatam som om alla varit budkillar nån gång eller har en navigator på bilen. (har väl uselt lokalsinne, stockholm är ju så litet)
Rörstandsgatan - ligger det vid Karlbergs station?
Sitter å funtar på om jag ska haka på, kan ju va skoj att sänka medelåldern en aning (är 22, kommer jag in)?
Ska också fota en tävling runt 22:00 snåret men jag hinner kanske slänga i mig nån bärs.
/Robban
klabbarpan
Aktiv medlem
Alternativ
Vore det inte bättre att ta pilsnern i samband med Svefo-utställningen på lördag, inte för att jag lär dyka upp, bara ett tips.
För info om Svefo, se nyheter på första sidan...
Vore det inte bättre att ta pilsnern i samband med Svefo-utställningen på lördag, inte för att jag lär dyka upp, bara ett tips.
För info om Svefo, se nyheter på första sidan...