Annons

Cyberphoto:s hemsida!

Produkter
(logga in för att koppla)

HW67

Avslutat medlemskap
Cyberphoto:s hemsida fungerar bra inte på min dator (mac) det är för smala fönster!
Är det bara jag som sett detta eller är något fel på min inställningar i datorn?
Märkligt, de borde väl följa de webbstandarder som finns, så även deras nätkunder som har mac kan navigera på deras hemsida!

För smala fönster? Sajten fungerar för mig i Chrome, Safari och Firefox på min Macbook Air och har gjort så sedan jag köpte den 2011. Att man sedan använder sig av frames som är en förlegad teknik från 90-talet och förstör användarupplevelsen är antagligen en annan diskussion.

För smala fönster? Sajten fungerar för mig i Chrome, Safari och Firefox på min Macbook Air och har gjort så sedan jag köpte den 2011. Att man sedan använder sig av frames som är en förlegad teknik från 90-talet och förstör användarupplevelsen är antagligen en annan diskussion.

Man behöver skrolla i sidled för att se allt, se bild

Bilagor

• cyberphoto.jpg
    cyberphoto.jpg
    132.9 KB · Visningar: 85
Är inte så att kör med förstoring/zoom av texten i webbläsaren. Tycker menytexten ser större ut än normalt

TACK!
Sitter med en Asus Zenbook och har just detta "problem" med cyber sedan en tid tillbaka..
Det är zoomen som ställt till det :)
Nu funkar sidan som den ska igen.

Tack och ha en trevlig kväll!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar