Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Crumpler i göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

andersab

Aktiv medlem
Är det någon som vet om det finns någon affär i Göteborg som har stort sortiment av Crumpler fotoväskor?

Jag är lite sugen på väskan som heter Ben's Pizza i antingen L eller XL varianten, men man vill ju gärna klämma och känna lite på väskan först...


-----------------------
Möhippa Stockholm
 
Scandinavian photo i Mölndal har en del.
Vet inte om de har just den väskan men de verkar ju ha ett ganska stort sortiment.

Såg nu i efterhand att du bor i Mölndal så du har säkert redan kollat.
Men tanken var god iaf:)

Mvh Hampus
 
Jag köpte min på YFO för ett par månader sen, men jag hade svårt att hitta rätt modell så jag letade ett bra tag faktiskt. I mitt sökande var jag bl.a. i kontakt med Fotoquick i nordstan som verkade väldigt intresserade av att ta in fler modeller av crumpler-väskor då. Verkade inte som att de hade haft dom så länge i sitt sortiment. Det var ett tag sen nu så jag vet inte vad de har beställt in, men det är värt en titt tycker jag. De erbjöd sig faktiskt att ta in modellen jag var intresserad av utan köptvång...så man kan ju alltid höra sig för.

Hoppas du hittar nån - jag är nöjd med min väska och är glad att jag tog en något större modell än vad jag först tänkte.

//Linda
 
OM du är intresserad av en Crumpler Stunner har jag en till salu för billig penning...annars är det som sagts yfo,SP och diverse Fotoquick som säljer dem vad jag vet..femmans sport har även crumpler men vet inte om de har fotoväskorna..
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.