Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Creative Cloud Photography
- Trådstartare Saxtorp
- Start datum
Lasseman2
Aktiv medlem
Ni som prenumererar på Photoshop CC och Lightroom CC. för 107.50:- sek/mån
tillåts det att installera programmen på mer än en dator?
har sökt på adobes sida men hittar inte svaret där
Ja det är ok att göra det.
Kör själv på både PC och Mac.
Deblenh
Aktiv medlem
Ja det går att köra på två samtidigt. Jag kör själv på tre datorer men bara två samtidigt (min kära hustru och jag).
"Avkänningen" sker på inloggningen i Creative Cloud, så det är väldigt smidigt att växla. Men två går som sagt att köra utan några åtgärder.
Gäller frågan INSTALLERA går det säkert installera på ännu flera.
Har inte testat mellan olika plattformar dock, jag kör bara OS X.
"Avkänningen" sker på inloggningen i Creative Cloud, så det är väldigt smidigt att växla. Men två går som sagt att köra utan några åtgärder.
Prauter
Aktiv medlem
Ni som prenumererar på Photoshop CC och Lightroom CC. för 107.50:- sek/mån
tillåts det att installera programmen på mer än en dator?
har sökt på adobes sida men hittar inte svaret där
https://helpx.adobe.com/creative-cloud/faq.html#purNAvai
Enligt adobe går det att installera på hur många datorer som helst, men du kan bara ha det "aktiverat" på två i taget. Så om du t.ex. byter dator måste du avaktivera den gamla.
fotograf-magnus-stalberg
Aktiv medlem
Ja det går att köra på två samtidigt. Jag kör själv på tre datorer men bara två samtidigt (min kära hustru och jag).
Kan programmen köras samtidigt på båda datorerna?
Deblenh
Aktiv medlem
Kan programmen köras samtidigt på båda datorerna?
Ja det går bra!
EDIT: Med det menar jag tekniskt, det är inte förenligt med licensvillkoren vad jag kan förstå. Man får bara använda programvaran på en dator åt gången.
Trakker
Medlem
Systemkrav
Hej en liten annan fråga ang creative cloud photography!
Jag undrar över systemkravet för paketet! Läste att photoshops systemkrav var rek. 8 GB vissa säger att det krävs 16 GB.
Jag funderar på att köpa en Mac mini med SSD det skiljer rätt mycket i pris på 8 GB & 16 GB
Vill höra lite vad Ni har för erfarenheter!?
Nu använder jag en MacBook pro 2012 2,9GHz Intel core i7 minne 8 GB 1600MHZ DDR3 och det funkar bra!!
Hej en liten annan fråga ang creative cloud photography!
Jag undrar över systemkravet för paketet! Läste att photoshops systemkrav var rek. 8 GB vissa säger att det krävs 16 GB.
Jag funderar på att köpa en Mac mini med SSD det skiljer rätt mycket i pris på 8 GB & 16 GB
Vill höra lite vad Ni har för erfarenheter!?
Nu använder jag en MacBook pro 2012 2,9GHz Intel core i7 minne 8 GB 1600MHZ DDR3 och det funkar bra!!
Erik Schalin
Aktiv medlem
Ja om jag har förstått rätt, fast det är inte rekommenderat. Det skrivs data till den kontinuerligt.Kanske lite om men eftersom det är moln i namnet kan man ha katalogen på molnet?
NAS kan du inte ha LR katalogen på. Tja du kan spara där vid varje nedstängning o sen hämta upp den vid varje start.