Hmm, har också haft problem med Proffskopia. Har alltid varit kanonnöjd men nu vet jag inte längre...
Min story är att jag skickade in en rulle dia för framkallning och fick tre rullar tillbaka. 2 rullar från någon annan vilket säker kan hända även den bästa. Slog en pling och fick till svar att jag skulle skicka tillbaka filmerna till mig så skulle jag få kompensation för mina frimärksutlägg + några filmer för att jag var bussig och hörde av mig så att de kunde lösa sitt problem (som dom inte kände till själv då när jag pratade med dom).
Ännu efter 4 månader har jag inte hört något, har ringt en gång efter några veckor och då skulle dom kolla på det. Dessutom har jag mailat ett antal gånger (3-4) utan att få ett livstecken tillbaka.
Tycker det är ganska rimligt att jag får kompensation för mina utlägg som jag fått för att jag var bussig med dom. Jag kommer att vända mig till ett nytt labb bara fotopåsarna är slut.
Hatar företag/personer som inte inser att det är deras kunder som betalar deras löner och vinster!
Även om jag inte varit någon stor kund (kanske 20-40 rullar per år) så har jag varit en stor förespråkare för Proffskopia vilket det nu är slut med.... Förhoppningsvis är det någon som läser det här och inser att det finns bättre förslag... Lite offtopic men kände att det berör Proffskopia...
Svante