Cambo
Aktiv medlem
Rent häpnadsväckande mailsnack med Colorbob. Dom hävdar att de är sveriges billigaste på bläckpatroner. Till min 7880 kostar tex en Light Cyan på Nordic ink 831:-. På Patroner.se 898:- ScPh 950:-. Då jag kollar Colorbob´s lista står det 1019:-.
Trots detta vidhåller personen på företaget att konkurrenterna är dubbelt så dyr! Jo men bara om man jämför colorbobs piratbläck med de övrigas originalbläck.
Ganska tight på vad som är lagligt tycker jag. Så här låter det:
Tack för ditt mail.
Som jag skrev i mitt tidigare mail är vi Sveriges billigaste återförsäljare av bläckpatroner - alltid, delvis på grund av vår prisgaranti, och eftersom vi regelbundet jämför våra priser med våra konkurrenter.
De priser du nämner för mig, är mycket högre än våra priser.
Så som jag sa i mitt tidigare mail, är vi mycket billiga.
Vårt pris för bläckpatroner för denna skrivare är SEK 594, - för våra kompatibla bläckpatroner som har samma höga kvalitet och funktionalitet som de originella Epson patroner.
Jag hoppas att detta besvarar din fråga på ett tillfredsställande sätt, annars tveka inte att kontakta oss igen.
Med vänlig hälsning
Tonny Bukdahl
Trots detta vidhåller personen på företaget att konkurrenterna är dubbelt så dyr! Jo men bara om man jämför colorbobs piratbläck med de övrigas originalbläck.
Ganska tight på vad som är lagligt tycker jag. Så här låter det:
Tack för ditt mail.
Som jag skrev i mitt tidigare mail är vi Sveriges billigaste återförsäljare av bläckpatroner - alltid, delvis på grund av vår prisgaranti, och eftersom vi regelbundet jämför våra priser med våra konkurrenter.
De priser du nämner för mig, är mycket högre än våra priser.
Så som jag sa i mitt tidigare mail, är vi mycket billiga.
Vårt pris för bläckpatroner för denna skrivare är SEK 594, - för våra kompatibla bläckpatroner som har samma höga kvalitet och funktionalitet som de originella Epson patroner.
Jag hoppas att detta besvarar din fråga på ett tillfredsställande sätt, annars tveka inte att kontakta oss igen.
Med vänlig hälsning
Tonny Bukdahl