Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

CF-Läsare billigast?

Produkter
(logga in för att koppla)

quackpack

Aktiv medlem
Tjena!
Tänkte köpa en usb cf-kort läsare till min dator, har en som ja kör nu via paralell prort plus ps2 port men jag vill ha en USB 2.0 tänkte jag!
någon som har något tips på någon bra billig som man kan köpa från nätet/affär?

tipsa gärna!

//Mvh peter

Jag förmodar att du vet att din dator också måste stödja USB 2.0 (annars jobbar den med det betydligt långsammare 1.0 och då har du ingen nytta av den extra hastigheten i läsaren).

Mvh
Patrik

jadå vet måste ha usb 2.0 :) annars meningslöst och köpa ju :) kika lite på era adresser sen.. men ingen 7 in 1 för dyrt och onödigt då ja endast använder cf kort i mina digital kameror :)

quackpack skrev:
jadå vet måste ha usb 2.0 :) annars meningslöst och köpa ju :) kika lite på era adresser sen.. men ingen 7 in 1 för dyrt och onödigt då ja endast använder cf kort i mina digital kameror :)

För dyrt?? Tycker du 318:- för en Lexar USB2.0-läsare som dessutom klarar 7 format är "för dyrt"? Tjena. Då får du väl kolla på Rusta, det finns säkert nåt för dig där (som sen går sönder dagen efter, men billig i inköp var den ju..)

om det ändå vore så väl att de fanns på rusta.. men jag mena att jag har ingen användling av 6 andra format så då kan ja pröjsa 170:- för en med 2.0 usb bara utan dom andra så är det ju billigare eller hur

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar