Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Byta in utrustning - bra butiker
- Trådstartare petapeta
- Start datum
Erik Schalin
Aktiv medlem
Gissar på ingen för en privatperson. Verksamheten vill gå med vinst.
OM du inte har speciella/dyra & lättsålda saker, tex 24-70/2,8 300/2,8 osv
En nybörjarkamera är nog bättre att behålla o använda när man vill fota på stranden.
För Nikon, skulle Grays of Westminster kunna vara ett alternativ, det är bara o maila o fråga.
OM du inte har speciella/dyra & lättsålda saker, tex 24-70/2,8 300/2,8 osv
En nybörjarkamera är nog bättre att behålla o använda när man vill fota på stranden.
För Nikon, skulle Grays of Westminster kunna vara ett alternativ, det är bara o maila o fråga.
ErlandH
Aktiv medlem
Hej!
Vem/vilka är bra att byta in Nikon småbildskamera/objektiv hos och få vettigt mellanpris på nya saker?
Kolla med Kameradoktorn o Scandinavian, men var beredd på att bli rejält besviken när du hör eventuella summor.
Mr Davidson
Aktiv medlem
Kolla med Kameradoktorn o Scandinavian, men var beredd på att bli rejält besviken när du hör eventuella summor.
Rajala i Stockholm byter in också. Men jag håller med övriga i tråden. Troligen kommer man tycka inbytespriserna känns väldigt låga, samt att eventuell rabatt på nypris sällan ges vid inbytesaffärer. Kolla även de två-tre fotobutiker som säljer hela sitt begagnat-sortiment på blocket, Mattson foto är en av dem. Ofta bra priser på det begagnade, fast ibland ser det ut som f-n .
Erik Schalin
Aktiv medlem
Grays är garanterat intresserade.Kameradoktorn var fullständigt ointresserade av att byta in en Nikon 24-70/2,8 när jag frågade, så jag gissar att de inte är intresserade av så många andra prylar heller (24-70 borde vara ganska lättsålt).
De har kölistor för sådan optik.