Jag är lite intresserad av att bygga en egen unik portfolio portfölj istället för att köpa alla dessa färdiga för några tusenlappar. Det är inte en internet portfolio jag menar utan en traditionell man har med sig fysiskt till potentiella jobb. Har någon bra tips på var jag kan vända mig för att få hjälp att påbörja snickrandet av en egen portfolio? Den andra frågan är ju i vilket material jag tänkt arbeta i, det återstår att se hur komplicerat allt blir, och om ekonomin börjar rusa iväg. Alla tankar uppskattas!
Vad olyckligt - du är någon vecka för sen! Jag köpte en portfolio från ProCenter i något kartongmaterial som jag nu håller på att klä in själv i skinn. Därefter ska jag skicka iväg den på press så jag får mitt namn tryckt på framsidan. Ditt tips kanske kommer till pass för någon annan, tack ändå!
Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett Plus-medlemskap.