Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Butik som framkallar i Borlänge eller Avesta?
- Trådstartare Booonzie
- Start datum
gray
Aktiv medlem
Du kan prova Polyfoto.
http://www.polyfoto.borlange.expert.se/main.html
De framkallar min film som i första hand är 120-film för mellanformat.
De framkallar C41 själva, annan kemi skickar de vidare.
Jag är helt nöjd med resultatet.
Till skillnad från många andra "fotohandlare" idag så vet de vad de pratar om...
Till skillnad från många andra "fotohandlare" idag så vet de vad de pratar om...
Niklas Groop
Aktiv medlem
Du kan prova Polyfoto.
Är du helt säker på att de framkallar själva? När jag lämnade in en rulle för C41 framkallning så tog det 4 veckor innan jag fick tillbaka negativen.
På Expert i Säter är det mycket snabbare framkallning och de fixar även svartvit, även om det tar lite längre tid beroende på om rätt person jobbar eller inte.
Numer åker jag hellre till Säter för framkallning. Snabbare och trevligare.
/Niklas
gray
Aktiv medlem
Helt säker
Antagligen skickar Expert i Säter sina filmer till Borlänge för framkallning. (Ej helt säker)
Det är ett begränsat antal av dessa butiker som framkallar själva, Expert Borlänge är en av dessa.
Har aldrig använt mig av Expert Säter så jag kan inte bedöma graden av "trevlighet" i deras bemötande av kund jämfört med Borlängebutiken, men har själv inget att klaga på i bemötandet i Borlänge.
Om jag bara väljer negativ och inga papperskopior brukar jag få filmen samma dag, lite beroende på om de framkallar den dagen. Är det bara mina filmer kan jag få vänta någon dag. Har nog aldrig väntat längre än en vecka med papperskopior.
Antagligen skickar Expert i Säter sina filmer till Borlänge för framkallning. (Ej helt säker)
Det är ett begränsat antal av dessa butiker som framkallar själva, Expert Borlänge är en av dessa.
Har aldrig använt mig av Expert Säter så jag kan inte bedöma graden av "trevlighet" i deras bemötande av kund jämfört med Borlängebutiken, men har själv inget att klaga på i bemötandet i Borlänge.
Om jag bara väljer negativ och inga papperskopior brukar jag få filmen samma dag, lite beroende på om de framkallar den dagen. Är det bara mina filmer kan jag få vänta någon dag. Har nog aldrig väntat längre än en vecka med papperskopior.