Annons

Bra resestativ, söker tips

Produkter
(logga in för att koppla)

Anders P Hansson

Aktiv medlem
Jag söker ett bra resestativ, litet ihopfällbart, stabilt, gärna lätt för en 5DMIII. Har tittat på MeFoto i aluminium och det verkar praktisk och bra prismässigt. Även sett Cyberphotos Triopo GT-3232X8C XL men det får dåliga recensioner, kvalitén verkar inte i topp. Som sagt kom gärna med tips och råd.

Köp inte Triopo

Jag söker ett bra resestativ, litet ihopfällbart, stabilt, gärna lätt för en 5DMIII. Har tittat på MeFoto i aluminium och det verkar praktisk och bra prismässigt. Även sett Cyberphotos Triopo GT-3232X8C XL men det får dåliga recensioner, kvalitén verkar inte i topp. Som sagt kom gärna med tips och råd.

Jag har själv ett Triopo GT-3232X8C XL. Vill bestämt avråda från att köpa ett sånt. Det är rena skräpet, urusel mekanisk kvalitet. Allt som kan lossna gör det. Det enda positiva är vikten, med en lätt kulled väger det bara 1,7 kg.

Var har ni läst alla dessa recensioner att triopo faller ihop? Ser bara 3 dåliga recensioner här och 26 reggade ägare, vilket är för få för ett statistiskt underlag.
Är själv ägare till flera av Triopos produkter och är helnöjd.
Funderar på ifall några missnöjda reklamerat till CP och sedan säljs samma stativ till nästa kund...
Iaf så köper jag från Polen :)

Har du tips på polsk fotobutik? Jag. Har bara läst recensionerna här och så har Grönberg skrivit samma sak. Vill bara ha ett enkelt billigt som sagt.

Var har ni läst alla dessa recensioner att triopo faller ihop? Ser bara 3 dåliga recensioner här och 26 reggade ägare, vilket är för få för ett statistiskt underlag.
Är själv ägare till flera av Triopos produkter och är helnöjd.
Funderar på ifall några missnöjda reklamerat till CP och sedan säljs samma stativ till nästa kund...
Iaf så köper jag från Polen :)

Fototip.pl är de enda vad jag vet som är återförsäljare. Köpt 4 st stativ av dom och 6 ggr totalt (behövde kulhuvud och extra fästen)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar