Annons

Bra kamera verkstad i malmö?

Produkter
(logga in för att koppla)

Flummizen

Aktiv medlem
Tjenna,

Min Canon EOS 50 har tyvärr
gett upp. Någon som vet nån
bra och billig kamera verkstad
i malmö?

Mvh
Calle

Intervision Kameraverkstaden AB
Fosievägen 31
214 31 MALMÖ

Telefon: 040 - 672 88 44
Fax: 040 - 672 88 45
E-post: [email protected]

Öppet tider:
Mån-Tor 8.00-16.30
Fre 8.00-15.00
Lunchstängt: 11.45-12.30

Bilagor

• karta.jpg
    karta.jpg
    44.4 KB · Visningar: 914
Kamerateknik har alltid varit hjälpsamma.
Jag har några gånger varit inne med kameraprylar som lagt av och de har alltid tagit sig tid att titta på dem utan att kräva ersättning.

Att lägga ned tio minuter på att kontrollera om det kan var lönt att göra något åt en krånglande kompaktkamera, byta batteri, öppna bakstycket och göra provxponeringar med mera utan att ens antyda att det är till besvär eller att det kostar något tycker jag är synnerligen trevligt.

De är dock inte bussigt positiva med lysande ögon á la Brothers säljare.
På det sättet är de ”gamla gardet”.

mipert skrev:
Kamerateknik har alltid varit hjälpsamma.
Jag har några gånger varit inne med kameraprylar som lagt av och de har alltid tagit sig tid att titta på dem utan att kräva ersättning.

Att lägga ned tio minuter på att kontrollera om det kan var lönt att göra något åt en krånglande kompaktkamera, byta batteri, öppna bakstycket och göra provxponeringar med mera utan att ens antyda att det är till besvär eller att det kostar något tycker jag är synnerligen trevligt.

De är dock inte bussigt positiva med lysande ögon á la Brothers säljare.
På det sättet är de ”gamla gardet”.

För min del har de bara varit den, NÄ!, de går INTE! att säga va som kan vara FEL!, du måste lämna in den!
Samt att de tog knappt i kameran förens jag betalt för att de skulle göra en prisbedömning.

Jag har haft med Kamerateknik att göra två gånger, båda gångerna har det fungerat mycket bra. Jag har fått prisuppskattningar direkt, och ena gången visade det sig i och för sig att det blev ungefär 30% billigare än de först trodde, men det är inget som störde mig det minsta :)

Nu inser jag att Calle knappast kommer att bli övertygad om att gå dit, men jag vill bara beskriva mina upplevelser för eventuella andra läsare i tråden.

Kamerateknik är justa

Jag har haft med Kamerateknik att göra två gånger, båda gångerna har det fungerat mycket bra. Jag har fått prisuppskattningar direkt, och ena gången visade det sig i och för sig att det blev ungefär 30% billigare än de först trodde, men det är inget som störde mig det minsta :)

Nu inser jag att Calle knappast kommer att bli övertygad om att gå dit, men jag vill bara beskriva mina upplevelser för eventuella andra läsare i tråden.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar