Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bra filmklipp eller böcker med CS lektioner?

Produkter
(logga in för att koppla)

rikitikitavi

Aktiv medlem
Har rätt bra koll på PS, men mest för att göra det vanliga dvs retush och liknande. Men jag skulle vilja hitta något riktigt bra för att jobba i olika lager och likande för att ådstakomma lite extra.
Samtidigt vill man naturligtvis också ha en något användarvänligt bok/film så man inte ledsnar efter tio minuter .
Har ni några bra tips? jag har gått igenom de flesta av Scott kelbys böcker etc.
/Martin.

Samtidigt vill man naturligtvis också ha en något användarvänligt bok/film så man inte ledsnar efter tio minuter .

Min bok »Digital Bild 4.0« används på många fotoutbildningar. Ska nog inte läsas i ett sträck, utan du tar ett kapitel i taget när du behöver fördjupa dig i ett avsnitt.

Jag tycker det. De har ju så mycket annat än "bara" PS

Lightroom, Video mm

kollade igenom en del av kurserna och det har dom ju. Men Har dom lite mer avancerade saker i CS också? Såg att det var mycket basic grejjer med hur man gör färdiga "recept" och basic retush för porträtt och så vidare. Det har jag rätt bra koll på. Skulle vilja göra lite mer med lager och lära mig jobba lite längre med bilder och projekt.
/Martin.

kollade igenom en del av kurserna och det har dom ju. Men Har dom lite mer avancerade saker i CS också? Såg att det var mycket basic grejjer med hur man gör färdiga "recept" och basic retush för porträtt och så vidare. Det har jag rätt bra koll på. Skulle vilja göra lite mer med lager och lära mig jobba lite längre med bilder och projekt.
/Martin.

Absolut. Tror du hittar allt du behöver där. Prova en månad vetja, bara 99:- Sen kan du avsluta, om du inte är nöjd.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar