Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bra bok om grundläggande fototeknik
- Trådstartare Lisa A
- Start datum
phnomy
Aktiv medlem
Scott Kelbys böcker är väldigt bra skulle jag säga.
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9789163609626
Där har du hans tre böcker till ett bra pris!
Lisa A
Medlem
Scott Kelbys böcker är väldigt bra skulle jag säga.
Tackar, jag ska kika på den. Går Kelby igenom de absoluta grunderna, som bländare och slutartid etc eller förväntas man redan kunna sånt?
phnomy
Aktiv medlem
Nu är det en stund sedan jag läste hans första bok, men jag tror han börjar ganska simpelt. Han förklarar iaf precis hur du ska göra, inget trams om att bländaren fungerar si och så därför att. Utan han säger kort och gott hur du ska göra
Kanske är overkill att köpa alla tre böckerna, de finns att köpa en och en om du föredrar det.
Kanske är overkill att köpa alla tre böckerna, de finns att köpa en och en om du föredrar det.
pellepiano
Aktiv medlem
Finns annars utmärkta sidor/kurser/skola på nätet, som tex denna sida, som har artiklar i ämnet. Annrs finns också www.kameravaskan.se med massor av bra info.
Lisa A
Medlem
Finns annars utmärkta sidor/kurser/skola på nätet, som tex denna sida, som har artiklar i ämnet. Annrs finns också www.kameravaskan.se med massor av bra info.
Jo jag vet, men det är roligare att ge bort en fin bok än en länk till en websida
Graylingman
Aktiv medlem
Han förklarar iaf precis hur du ska göra, inget trams om att bländaren fungerar si och så därför att. Utan han säger kort och gott hur du ska göra
Och faran med det är att när det inte blir som man tänkt sig vet man inte vad man ska göra åt det...
Tramset om hur saker och ting funkar kan göra det lättare att åstadkomma det man vill när det inte blir som man vill
Magnus Göransson
Aktiv medlem
Själv började jag med boken "Släpp loss fotografen inom dig" av Petter Stahre hos Expert. En väldigt grundläggande bok på 95 sidor. Så ingen fara att man tröttnar halvvägs o inte läser hela
pellepiano
Aktiv medlem
Jo jag vet, men det är roligare att ge bort en fin bok än en länk till en websida
Sorry, jag läste för dåligt i ditt första inlägg. Beklagar.
LiziVF
Medlem
Hej, jag ska köpa en bok i julklapp till någon som är helt kameraokunnig men som äger en systemkamera. Det jag är ute efter är ungefär det som står i fotosidans fotoskola fast i nån sorts bok, vilken skulle ni rekommendera mig att köpa?
Hej! Boken "Kreativ fotografering med rätt exponering" skriven av Bryan Peterson är lärorik och lättläst tycker jag. /Hälsningar Liz