Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

20 nya Canon-kompakter under 2004!

Produkter
(logga in för att koppla)

bjanha

Aktiv medlem
Canon säger i ett pressmeddelande idag att de planerar släppa inte mindre än 20 nya digitala kompaktkameror. Totalt planerar Canon sälja 12.5 million digitalkameror under 2004, dSLR:er ej medräknade.

Canon har stora planer Torsdag den 18 December 2003 Herman
Reuters rapporterar att digitalkameratillverkaren Canon planerar att släppa inte mindre än 18 nya digitalkameror under nästa år. De sa även att de har stora planer för nästa år, då de planerar att inneha cirka 25% av marknaden för digitalkameror. Det bedyder bland annat att de planerar att sälja 12.5 miljoner kameror under nästa år. De har totalt sålt 8.5 miljoner kameror under detta år inte inräknat december och har redan en relativt stor marknadsandel.

"No matter how big the market gets, we expect to take a share of 25 percent," Oshiyama said. "If the market grows to 50 million units, that means 12.5 million cameras for us. At 55 million, we'll still get a 25 percent share."
www.swelockers.com

jansta skrev:
Canon har stora planer Torsdag den 18 December 2003 Herman
Reuters rapporterar att digitalkameratillverkaren Canon...

Varför upprepar du bara det jag skrev i trådstarten och även länkade till, det verkar onekligen lite fånigt?

bjanha skrev:
Varför upprepar du bara det jag skrev i trådstarten och även länkade till, det verkar onekligen lite fånigt?

Ingen länk! På svenska! Helt OK för mig med upprepningen!
Jag slapp öppna länken samt jag slapp läsa det på engelska (har för övrigt inga problem med att läsa engelska men är bekväm).

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar