Annons

Butiken Nollnittonfoto.se

Produkter
(logga in för att koppla)
Har sålt till honom ett par gånger och köpt en gång. Inga som helst problem, han är seriös.
 
Har sålt till honom och pratat med honom på telefon. Helt seriös. Skulle inte tveka att handla av eller sälja till honom.
 
Mycket trevlig och bra att ha att göra med. Har både köpt av och sålt till. Inga problem, seriös man.
Tommy L
 
Senast ändrad:
Har nyligen köpt ett objektiv av honom. Inga som helst problem. Mycket tillmötesgående och trevlig. Rekommenderas!
 
Inga problem med honom. Sålde ett Tamron 150-600 G2 till han och köpte ett Canon 100-400 vers II utan problem
 
Hej, tänkte att jag skulle dela med mig av min erfarenhet med Nollnittonfoto. Har sålt till honom utan problem vid två-tre tillfällen.

Köpte ett objektiv i februari som hade en ovanligt stor fiber innanför glaset som inte hade nämnts innan, skulle få 300 kr avdrag för detta men pengarna kom aldrig. Jag glömde själv bort det sedan eftersom det inte var en så stor grej.

Köpte för nu 14 dagar sedan ett till objektiv. Fick foton på allt i förhand förutom på bakre linsen. Antog att det var som det skulle men visade sig att det fanns putsmärken på den. Påtalade detta och undrade om han hade känt till dessa märken. Fick bara svaret "Jaha vill du skicka tillbaka ?". Jag svarade att jag ville returnera. Men jag har sedan dess inte fått några svar.

På fotot syns två streck och en prick som inte är damm. Ingen stor förlust monetärt (eller optiskt) men desto större förtroendemässigt.
 

Bilagor

  • 20220601_162043.jpg
    20220601_162043.jpg
    1.4 MB · Visningar: 82
Senast ändrad:
ANNONS